jag

jag

onsdag 25 maj 2011

Bättre idag..

Magsjukan gav med sig och det brukar den ju göra ganska snabbt så också denna gång.

Har varit och sett på stjärnteatern på Medan i kväll..så bra de kan verkligen bjuda på sig själv..en teater med människor med handikapp.

Små ledsen har jag varit idag då jag fick se vår stuga ute till försäljning..vår och vår Thomas numera. men det var vi som köpte den tillsammans och byggt och repat..så mycket tid vi lagt ner på den...

Har ju varit dit och sagt "farväl" men det kändes inte bra att se annonsen.

Man kan här i världen försöka se positiv eller negativ på saker..en del vill bara se det negativa medan andra bara vill se det positiva..

Jag försöker att se det som varit bra inte bara fokusera på det dåliga för det leder tror jag inte framåt..kanske har jag fel men så känner jag iaf..

Ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar