jag

jag

lördag 14 maj 2011

klantskalle..

I Torsdags så tog jag en härligt lååång skogspromenad upp till Harrejaurlidens topp..inte att slöa till :), varför klantsskalle ?? Satte kamerabatteriet på laddning men glömde att sätta i sladden i väggen..ingen ström..så bilderna är tagen med mobilen.

Hann gå ca 100 meter efter vägen så stötte jag på detta björnspår..det fanns färskare och nyare men fick inga fina bilder på det..lill hjärtat pickade på när Fixa markerade tydligt för något just vid de färskaste spåren vill in i skogen.

Jag och bäst gumman Fixa på toppen

Fixa spanar mot Suddis med Brajsjön blå i bakgrunden

Stora vyer

Älskar denna typ av skog

Tjappsarna har varit så duktiga på att markera upp gamla stigar

Gumman blev yster när vi mötte på en snöfläck.
Fick tanken "kalvar på grön bete"

Jag gillar denna typ av skogsmiljö

Fina raststugan vid Svarthålberget

Lite bilder från min härliga skogspromenad.

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar