jag

jag

torsdag 19 maj 2011

En trevlig lång dag..

Var det igår..steg upp före skam för att ställa bilen mot Umeå vid 08,00 tiden.
Resans syfte var en mindre operation.

Carola min snälla vän följde med som ett trevligt sällskap..vi hann med lite shopping i Umeå..fyndade några toppar och solglasögon..

När vi for hem så körde vi till Medle där jag sålde en tikvalp i min förra kull.
Den enda valpen som jag inte sett..när jag skulle välja valp så stod det mellan Fixa och just denna tikvalp..jag minns att jag hade stora grubblerier om vilken hund jag skulle ha..

Arja blev hon döpt av Jörgen för han trodde på en lite "hårdare" hund men hon är likadan som Fixa en hund som älskar att gosa..
Att han sen är nöjd över vad hon presterar som jakt hund är ju toppen..



Vid 23,00 tiden fick jag sjunka ner i soffan och pusta ut..en trevlig dag var till ända..

Ha det bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar