jag

jag

onsdag 25 maj 2011

Nära döden upplevelse..

Fy fasiken så sjuk jag har varit igår..magsjukan härjade i min kropp..
Tänkte allvarlig på att ta madrassen på toan för bena ville nästan inte bära mig, fick stanna flera gånger på vägen för att vila..

Sist jag hade en sådan här magsjuka var när Ann gick på föris..ca 20 år sedan.
Då var jag inte ens hemma utan i Ramsjö hos goda vänner.

Idag är det hopp för livet sov hela dagen igår mellan alla toabestyr såg lite tv men gick och la mig vid 22,00 tiden ocg sov till 08,00..hur kan man sova så mycket..:))

Får lägga om schemat för veckan något nu när detta hände, hoppas att vara ordentlig på bena mot helgen..

Måste äta och vätska upp mig för det har farit något kilo som inte var tänkt..

Men idag lyser solen efter åskan som var igår kväll som kom solen och jag hoppas att den lyser varm och go hela dagen.

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar