jag

jag

torsdag 12 maj 2011

Begravning..

Tänker jag ha idag...jag vill begrava ilska...

Igår så for jag till Jäkna för att hämta mina saker som fanns kvar..satt på bron utanför i 15 gradig värme, vindstilla och med älvens brus i bakgrunden en tår fanns i ögat och minnen väcktes till liv...så mycket av mig lämnar jag där..

När jag tagit farväl så fick jag ett infall..varför inte köra runt markerna..

Ett Äventyr det blev..vad jag har saknat dessa tokiga äventyr..

Tur att jag har en bil med Lågväxel och 4 wd för det behövdes..idag tänkte jag vad hade hänt om jag fått punktering..för telefontäckningen är usel och jag vet inte ens om jag har någon domkraft i bilen..om något hade hänt hade jag fått lösa det.
Nu gick ju allt bra men stannade en stund och lugnade ner mig. När jag ändå var där tog jag en bild av mitt älskade KRUKKE..

Då tog jag det definitiva beslutet att så länge som pappa jagar där så kommer jag att fortsätta att jaga där sen får jag se..för jag har inte gjort något som jag ska skämmas över..så jävla lätt ska de inte bli av med mig..

Jag har ett stor problem och det är att jag är för snäll...vill så gärna hjälpa men far så illa av det när man oftast bara får ilska tillbaka..jag är så jävla less att alltid få skit tillbaka så nu måste det ske en förändring i mitt beteende..

Funderar på att tatuera in orden "Glöm aldrig vem du är"

Imorgon ska jag gå på föreläsning med Rasmus Boström på medborgarhuset..
Björnjakt är ämnet..varför inte lyssna lite och kanske själv börja fundera på denna jaktform..har ju varit med när Jonas sköt björn men aldrig själv tänkt tanken helt ut att börja jaga björn..

Mamma bjuder på middag och sen tänker jag dra på mig kängorna och ta mig en skogstur med Fixa..

Ha det bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar