jag

jag

måndag 16 maj 2011

Mommas kille var förbi

Har mått bättre än idag..blir nog bättre så småningom..

Jag och Filip har suttit vid datorn och kollat filmer på Youtube..
Gissa vad????skoterfilmer men även 4 hjulings filmer.

När de hade farit så klädde jag om och for på en kvällsprommis med Fixa.
7 km blev det, när jag hade vänt om hem så kom regnet men jag var ganska så bra klädd så jag tyckte att det var skönt iallafall..
Vi hade en liten kilometer hem så såg jag en älg som stod och betade längst bort på myrodlingen..vinden var perfekt och en dunge med skog hjälpte oss vid ansmygningen..vid kom ca 100 meter från älgen innan den blev varse oss.
Älgen for och vi bakom, tyckte att det var skoj för Fixa att få spåra.
Gissa om hon blev het, en helt annan sak än när vi tidigare under prommisen stötte på ren..nu visade hon en helt annan sida av sig själv.

Regnet öste ner och jag slutade spåra vid en myr...skorna och jag var jätte blöta så det blev ett avslut på spårningen.

Fick mig ett skratt för Fixa blev så het att hon föll i ett dike,,båda två återvände hem som två dränkta katter..

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar