jag

jag

söndag 8 maj 2011

känslan...

Som jag har idag vill jag alltid ha...jobbar vidare på den..

En ledigvecka gå mot sitt slut och kroppen tycker nog att det är bra för den är rätt så "trött"..

Trött på allt motionerande...när jag får en dålig känsla inom mig så far jag ut en sväng och då känns det bättre...ungefär som att fara på jobbet..

Vill försöka återberätta en dialog som jag hade i vår med en som är samålder med mig..

"
-tycker inte du att det är jobbigt att bli äldre, kroppen orkar inte så mycket och man har ont överallt..sa han
-kan faktiskt inte hålla med dig för jag har aldrig varit så här bra i kroppen i hela mitt vuxna liv..blev mitt svar.."

Och allt har med all träning som jag har kunnat göra , en kanon sjukgymnast som gett mig behandlig och råd...sen alla råd jag fått av människor runt omkring mig...Åsa är den som ger mest mig sporring med träningen åt rätt håll..TACK...

Tycker att jag fått mig i rätt så bra fysiskform, nu börjar min mentala resa som jag ser fram emot...

Vi tacka alla som hjälper mig till att MÅ BÄTTRE...ingen nämd ingen glömd..


Ha det så bra och sköt om er..

2 kommentarer:

  1. Med fysiks styrka kommer psykisk hälsa, den är min teori./Åsa

    SvaraRadera
  2. Det vill oftast följas med..men ibland blir det svackor i någon del../Sofie

    SvaraRadera