jag

jag

onsdag 11 maj 2011

Puuussst...

Efter svettas just nu efter ett del mål blivit uppfyllt..ett steg i taget i ett makligt tempo..

TACK Åsa att du sa orden "öka 1 varje vecka"...8 km idag..tror att jag springer 8 km nästa vecka också för jag jobbar 50 timmar denna vecka så tiden är späckad..

Fann dessa rader här http://www.laserowcoach.se/tipsosjalvhjalp.html

Välj att vara lycklig

Våra känslor är våra egna, och vi kan faktiskt styra dem mer än vad vi  tror. Du kan välja att se det som är bra i världen. Du kan se det som är fantastiskt med allt som händer dig.

Du kan blunda för allt annat. Det är du som väljer dina tankar, så välj att tänka på det som är ljust. Välj de tankar och känslor som gynnar dig, får dig att må bra och som leder dig till ditt sanna jag. Börja nu

Jag har bestämt mig nu att det som hänt tidigare i mitt liv inte ska få spela så stor roll i mitt liv längre..nu menar jag inte de små irriterande sakerna utan det för mig mitt trauma som gjort att jag "gömt" mig för omvärlden.

Hoppas att ni har det bra och sköt om er.

1 kommentar:

  1. Låter som ett klokt beslut.
    När man väl hittar sig själv i djungeln så kommer livet av sig själft. Då behöver man inte leta längre efter olika kurer eller ha prestationsångest. För då kommer allt av egen kraft. Och kroppen kommer att veta vad den behöver för att trivas tillsammans med ett lugnt medvetande i nuet och inte i det förflutna eller i framtiden.
    /-Anders

    SvaraRadera