jag

jag

torsdag 1 december 2011

IKEA..Haparanda..

En lång dag blev det igår..steg upp halv 6, stöka upp mig lite..fyyy vilket före det var efter vägen. Jag körde till Lill pite för att hämta upp Åsa..det slog i vägen och var vääääldigt halt..

IKEA gjorde vi på 2,5 timme och då hade vi hunnit äta oxå..helt otroligt bra gick det men så är vi inga "funderare" heller...när vi var Stockholm för nått år sedan så hade vi en shopping dag..7 timmar..de ni :))

Vi köpte det vi skulle ha +++ lite till några julklappar :))
Storheden i Luleå fick ett besök av oss..lite mer slank ner i påsarna..

Det var trots allt en bra dag,,,hade bara önskat lite bättre förhå¨llande på vägarna..E4 an var mörk och blöt, inte halkig. Regnet piskade vågrätt i Haparanda, trodde att isen från havet skulle nå vägkanten men det gjorde den inte men bara någon meter till så hade den uppbrutna isen hamnat på vägbanan.

Idag blir det lite hemma fix...måste försöka städa bort lite, jobbar helg till helgen igen !!! Inte så att jag ropar jiiiippppiiii....

Ni ska ha en bra dag och sköt om er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar