jag

jag

fredag 22 februari 2013

4 dagars..

Ledighet...så JÄVLA skööönt...är både trött i örona och i själen just nu så en lite längre ledighet känns så rätt....

Går nu in på sista svängen dagtid...mycket blandade känslor....är så roligt på jobbet vissa stunder vi skrattar mycket..tiden går fort...

Jag sa till Jonas igår " tänk om man kunde jobba dag lika många dar o få ut samma lön"....ja då skulle jag lätt vara kvar på jobbet..dagjobbet...

Har verkligen snott dygnet åt "fel" håll..så trött så trött på kvällarna...jag har en gång i livet varit så här trött och det var just innan jag gick iväggen...
Ingenting jag vill göra igen..

Störs lite av värk i kroppen vissa nätter men egentligen inget farligt...

Hur går det med mitt Diet försök....ja, sakta men neråt...drygt 4 kg har jag gått ner...trots massor av kalas, besök på Jokkmokksmarknad etc...
Känns så bra...jag äter gott, bra, mycket och mår så riktigt bra...
Jonas som inte har något val :) ids ju inte göra flera maträtter går också ner..och mycket fortare än mig...bara det gör att man sporras...
Fast idag ska vi ha en lyxdag...och då kommer det nog att slinka ner lite ditt o datt...

I helgen ska vi ha en lyxhelg....och det känns riktigt bra...
Mycket ska vi hitta på...

Ha det så bra...

 

1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt välförtjänt lyxhelg! :) Ha det !!

    SvaraRadera