jag

jag

söndag 17 februari 2013

Jobbhelg..



Igår så sved det i kroppen när jag tittade ut från avdelningen..-4 sol, så pass varmt att det droppade från taket. 
Troligtvis den enda gången jag älskade att gå en delad tur kunde åka hem några timmar mitt på dagen..

Och vad gjorde jag då...jo satte på mig skidorna och drog en sväng efter spåret..

Ser på Fixa att hon börjar bli lite småless att fara spåret..

Gick bra och jag njöt verkligen av skidturen.
När jag passerade en myr på hemvägen som är lite av en "gryta" kände jag hur solen värmde..

Riktigt skönt var det att få komma ut i friskluften en stund..

Jag tog en bild med mobilen men jag hade fel inställning så bilden blev lite blå men jag tror ni fattar andemeningen med bilden..

Jag har lite fler bilder tagna men dessa kommer jag att köra in i den nya datorn..ny eller ny både och..fick den repad gamdatorn..den är nog på plats ikväll när jag kommer hem..

Ett litet aber..jag har börjat sluta på Krehab,,känner mig inte riktigt fokuserad..börjar mentalt min tillbaka resa till natten..

Försöker att vara närvarande och med men är det bara lite inte fullt ut..

Ha en riktigt bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar