jag

jag

söndag 3 februari 2013

Så härligt det var..

Lördag,,ledig..fint väder....

Två skidturer först med Fixa ca milen sen så tog jag Diva och Tajson på en 4 km sväng..

Lite mör var jag...efter lunch så blev det takskottning några timmar, gissa om det var skönt att glida ner i poolen..lyx...och jag njuter av det lika mycket som jag njuter av att få vara i naturen..

Tur att jag kan uppskatta det lilla i livet...
Mamma bköd på middag Blodpalt,,,tur att det fanns koktkött till mig..

Jag fotade på en del igår..
Diva och Tajson ville inte vända.
Gott med Keso tycker Rocky.
Lyckligaste killen, Filip som fick åka på Mattias värsting skoter..Skider res så klart..
Mina godingar, Ann o Albin.
Om ni klickar på bilden så syns "glittret" i Filips ögon,,lycka..
Jesper o Filip åkte madrass nerför backen.

 Tror att Filip var lite lat..
Johanna o Mattias verkar undra om de ska tordas åka i backen på madrassen..
Han slutade vara lat och drog upp den själv..
 Elden den vackra härliga..
Korvgrillnings koncentration..














Idag är det ännu vackrare,,inget kan stoppa mig från att fara ut några timmar idag..ingen skidåkning men en långprommis blir det. Jag kan nog åka lite men Jonas är lite förkyld så vi passar det idag..

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar