jag

jag

måndag 25 februari 2013

Lediga dagen..

Vaknade tidigt av att Jonas väckare ringde..låg ett tag och förde frågan fram o tillbaka..stiga upp eller ligga kvar...

Det blev stiga upp, kände att jag skulle hinna mycket om jag steg upp tidigt...

Oj vad jag hunnit, hade egentligen 2 saker att göra,,först sjukgymnast tid kl 11 och sen bagarstugan för att baka lite mjukkakor..

Duktigt som jag blev så torkade jag av golvet i halvahuset,,tvättat..och en prommis med Diva och Tajson hann jag också före jag for till Arvidsjaur och sjukgymnasten..Titta på de gröna träden..vad jag älskar den tiden vi har framför oss..                                                                                           

 Efter jag varit ner till Arvidsjaur bakade jag i bagarstugan..men till slut så tog längtan överhand och jag tog mig en promenad nr2 något längre med Fixa och Rocky..Vet inte vad Fixa undersöker..kanske en råtta :)
 Vi gick skoterleden mot Näverliden och sen vägen tillbaka,,
 Nu har vi snart badtunnan varm och då ska jag glida ner i det varma vattnet..

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar