jag

jag

söndag 24 februari 2013

Lyxhelg..

Vi unnade oss en härlig skön övernattning med buffe och show på Pitehavsbad..

Goda smarriga drinkar fick vi i oss..riktigt duktig var Johanna på att blanda drinkar...
Maten var kanon god passade bra till min diet..(fast det sket sig på drinkarna)
Nå ja...man har ju ett liv också jag kan ju inte bara äta diet när livet snurrar på...

Lördag innehöll lite shopping,,fyndade faktiskt en ny matta till tv-rummet på Rusta, köper inga dyra mattor för hips vips så drar en hund ändan på den eller spyr på den..billigt = kan lätt kasta bort den då..

Filip fick sig både en skiddress och en T-shirt, jag glömmer inte bort Albin,,han fick ett par chinosbyxor, klarblåa..

Sen så drog vi uppöver...Tornedalen...vi tittade på både mamman o pappan till valpen som vi tingat...trevliga hundar..känns helt rätt..o vi hoppas att vi får köpa en valp av dem..

Idag så har vi kört lite skoter,,åkt skidor med Filip,,ätit lunch ute (souvas o mjukkaka)..Jag o Jonas tog alla hundar med oss på en tur..Jonas tog Fixa o Rocky och jag fick ta gammelhundarna Diva och Tajson..

Riktigt skoj fast de gick lite sakta så Tajson fick sprina lös vilket han uppsakttade..

Några bilder som jag lånar från FB..därav kanske det ser lite konstigt ut..

Diva och Tajson när vi kommit hem igen efter en ca 8,5 km tur

 
Vilka fina färger Himlen hade i afton...sköne dag idag..


 Vi hade ett fint rum i den gamla delen...Nu blev det så konstigt med bilderna..Ha det så bra iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar