jag

jag

fredag 15 februari 2013

Känner mig lyckligtlottad..

Eller är det livet som gjort mig till det eller är det bara jag som tycker att allt härligt..
Mina enkla tankar är ju mina och mitt...men de gör att jag tycker att jag har ett härligt liv..

Bor i ett fint hus nästan i skogen, jag kan ge mina hundar det de behöver..

Varje morgon så tittar jag på träden bakom garaget,,,tanken finns men jag noterar den inte alltid..
IDAG SÅ BLÅSER DET eller IDAG BLÅSER DET INTE..

Bara en sån sak..
Jag har en sambo som kompletterar mig..inte en massa bråk o tjafs..

Trevliga grannar och ett liv med vänner..
Vissa träffar man mest på nätet medans andra försöker jag ringa då och då..

Jag är frisk,,att jag har värk lite här och där kan jag leva med..
Jag har insett att om jag inte får röra på mig rejält ofta så far mitt humör och livet blir bara pest...

Behöver att få röra på mig helst varje dag för att vara lugn och nöjd..

Nå..nu ska jag ut med gamhundarna en sväng innan jobbet..

Ha det så bra..

2 kommentarer:

  1. Samma lika, behöver också röra på mig varje dag. Undra om inte alla behöver det...? En dos endorfiner och nedtag av adrenalin som man samlat på sig under dagen. Bättre medicin än motion kan inte finnas, biverkningarna är överkomliga ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med dig och sen så kostar det ju nästan ingenting...

    SvaraRadera