jag

jag

måndag 4 februari 2013

Halv vägs..

Går över förväntan att gå på dieten,,jag har kommit halvvägs...nästa vecka blir en mardrömsvecka..fettisdag,,jobbmiddag och mammas födelsedag...

Men jag vet vad som gäller och laddar mentalt..

Igår tog vi oss en härlig 7 km promenad efter skoterspåret mot Tjappsåive..

Min kamera fungerade..hurra hurra...hade den varmt till i byxorna :)

Några bilder fick jag som ända visade lite av vad vi såg..

Hela flocken samlad
 Det var ganska tung gått
 Gillade kontrasten ,,skugga..sol..värme..kyla..
 Ingen vet vart haren har sin gång!
Fast denna gång så fick jag veta det.
 Från mörkret till ljuset..det välsignande solljuset..

Jag lever på känslan efter en härlig helg med massor av motion och många timmar med hundarna..Ann och hennes familj som var här på Lördagen och mamma bjöd på blodpalt...fast jag åt det kokta köttet som var smarrigt..

Ha det så bra alla

1 kommentar: