jag

jag

tisdag 12 februari 2013

Vi hann ut..

  Innan mörkret blev för svart, lite små mörkt var det innan vi var hemma..

Jag min smartskalle vallade skidorna på morgonen när det var ca -7,5,,smart att sätta valla för ca -7- -20..
Blandade den med valla max -7..

Tyckte att det var smart men när jag kom hem visade termometern på -16..
Kan lätt uttrycka det hela..

INGET GLID..åtminstone på låglandet där det säkert var ner mot  -20,,
Nå,ja vi fick iaf. 8 km härlig skidtur..Jag & Rocky.

Och Rocky var så duktig idag sprang hur bra som helst fastän jag inte hade något glid värt namnet..

Jag hoppas också att min axel snabbt ska bli bra för annars hotar min sjukgymnast med att jag måste och röntga den :(

Jag tror att min kropp är i ett chocktillstånd...att tok köra ett träningsprogram i Söndags gör att jag har MEGA träningsvärk...kan knappt hosta för magmusklerna är ömma, rumpan är öm och armarna blytunga...

Fasiken så bra allt ska bli sen..eller...Beach 2013 ... :)

Imorgon ska vi ut o äta med jobbet ska bli riktigt skoj..

Ursäkta bildernas form men jag kopierar bilder från fb..
Tänk vilket härligt liv jag har..

Ha det så bra..


2 kommentarer:

  1. Jag har nu också gått hos sjukgymnasten några veckor men blev nu rekomenderad att göra en röngen.Åsa

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att jag känns rörligare idag...vill så gärna att det ska vara muskulärt..när jag värmde upp idag så kändes det bättre, hon har fått bort nervvärken som jag besvärats med men när hon är på djupet så är det ont..men vi jobbar vidare..

    SvaraRadera