jag

jag

tisdag 19 februari 2013

Så blev det..

Har inte riktigt koll vart allt hamnar...vill inte köra in bilderna i datorn när vi inte äger denna låne dator. Vi har fått vår nya burk men inte hunnit sätta ihop den med allt...

Jag skickar ett halvfärdigt inlägg med mobilen för att sen försöka redigera det..å, vad händer jo det är bara här jag kan skriva...teknikens under..jag har provat att göra det direkt i mobilen men jag har fått dåliga referenser..

Igår iaf,,så hade jag en bra ledigdag...bakat mjukkakor av surdeg,,,smaskens blev det..gjort egen musli som jag rostade i ugnen,,,massor av gott...Jonas gillade det..längtar tills dagen kommer då jag också kan äta den,,men men nu går jag ju på diet,,,dagen kommer...Åkte skidor med Fixa,,vi följdes åt jag o Jonas...vet inte men jag har inga kanon skidor....

Sen så blev det lite tid till kaffe surr med grannen...Maria..
Nu väntar en sväng ut med hundarna, besök hos sjukgymnasten och sen jobb..
Men först ska jag gå över till mamma och kolla hur degen blev...hon ska baka ut o grädda ett hårdbröd som jag varit sugen på ett tag..

Bilderna, överst baket o muslin
Mitten, Lördagens vackra himmel 
Nederst, vår bagarstuga

Börjar ha nedräkning,,,både för min snart 4 dagars ledighet men också att jag har inte många veckor kvar innan jag börjar om på natten...
Jag har andra nedräkningar också men de har jag lite små hemliga :)

Ha det så bra... 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar