jag

jag

lördag 15 januari 2011

Det var nog inget på G..

Tror jag för nu känns kroppen bra igen..svarar på belastningen..så skönt.

Imorse så såg jag att det börjar ljusna i öster när jag körde hem.
Längtar efter den morgonen då jag ser solens strålar för då vet man att det går åt rätt håll.

Mina små änglar har sovit med mig idag för Thomas for och jobbade idag och ute tempen stod på -30,6 när jag kom hem just efter 7 i morse..sovit och sovit en tidning hade de läst lite hårt...

Tänkte att ni skulle få lite bilder av dem..

Fixa


Lisa


Änglar...


Just nu är det bara -21 och imorgon verkar det bli varmare..SKIDOR...
Hoppas att Thomas kan sladda spåret för då blir det nog en tur imorgon afton i pannlampans sken..

För nu har jag fått nöja mig med cykel inte för att det är sämst men jag tycker att få fara ut i skogen på skidor med någon hund är så härligt.

Hoppas att ni har det bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar