jag

jag

söndag 23 januari 2011

Vilket kanon väder igår..

Ett väder som bara inbjuder till uteaktiviteter..

Började dagen med en lång sovmorgon..uppstigning 09,45, kanske inte så anmärkningsvärt men med tanke på att jag la mig kvällen före vid 22,30 tiden och somnade nästan direkt..många timmars sömn..

När jag fått i mig frukosten så for jag en tur med Diva..första dagen som jag hade riktigt solljus i mina ögon..




Som ni ser så var det på vissa sträckor helt igen drivet av snö..

När jag kommit hem så kom Ann och hennes familj..Filip han ville åka Skoter..
När vi kört vår gångslinga och kom på "lill"vägen så vände han sig mot mig och sa.
-KÖRA FORT...
Sen ville han bara köra fort.

Efter skoter körning och annat så var det duschen som gällde för vi var bjudna till Åke & Carola på middag..
Smaskigt...kött i olika valörer, potatisgratäng :), förrätt och annat gott.
Vi drack ett gott rött vin.
Jag säger bara..
-Mätt....

Blev så sur när det stod - 20 nu på termometern...hörde vädret på radion och det skulle bli varmare...

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar