jag

jag

tisdag 4 januari 2011

Tankar...

Ibland så kommer bara tankarna utan att man riktigt har tänkt det..ibland så tänker jag att
"i natt när jag jobbar och går där i min ensamhet så har jag tid att TÄNKA.."

Pyttsan..larmet går varmt och det smärtar under mina fötter..måste köpa nya skor..Men vad??
Alla jag pratat med rekommenderar dessa.


Men trots att jag har sprungit mycket och tagit larm så kommer tankarna..kanske är det just det som är grejen..
Det bara poppar upp när man inte tänker på det..

Tankar på min vill hinna/ska göra 2011..
*Fler långa skidturer
*Vårruset
*Tjejmilen
*Inlinestur till Lillpiteå
*Fisketur till någon stor Fjällsjö..Rebnis/Tjeggelvas
*Fixa upp altanen
*Skjuta fler älgar efter Fixa
*Danskväll på "karlavagnen"
*Semester tripp
*Vara i stugan mer

Ni ser listan blir nästan hurlång som helst..

Några saker som varit bra/roliga 2010
*Skidturerna till fjälls med Fixa
*Pdol turen med Filip
*Älgjakten med Fixa
*Stockholms trippen med mamma

Listan blev inte så lång kanske den blir längre med mera tänkande men jag är tveksam för 2010 har varit ett riktigt "skit" år..jag satsar på att 2011 blir ett toppen år..

Hoppas att ni har det bra och sköt om er..

2 kommentarer:

  1. Måste man lägga upp hela livet i ett måste.
    Jag tror inte det.
    Jag är t o m fast förtrogen med att man inte alls måste nåt alls.
    :)
    Gott Nytt År förresten.
    Efter att ha fått livet tillbaka så många ggr.
    Jag borde ha varit död för länge sen.
    Nix- måsten finns inte.
    Nåja...jag är "gammal" men ändå.
    Jag är glad att ingen eller jag gett mig måsten.
    -Anders

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om att man inte ska ha några "måsten", har inte många måsten men en "lista" gör att jag får mer motivation, något att se fram till. När man som jag jobbar hit och dit vardag som helg så tycker jag att det kan vara skönt med lite planering..
    (nya jobbar skor är ett måste,, för mina trampdynor smärtar när jag jobbat någon timme)
    /Sofie

    SvaraRadera