jag

jag

måndag 10 januari 2011

Sköna Måndag,,,

För då får man äntligen fara på jobbet :).

Dagarna består av snöskottning, skidåkning både på tv och live..

Igår kunde jag ha bjudit på ett skratt om någon hade sett mig,,körde omkull och blev snödöpt..hela huvudet under snön..slickar mina "sår" idag..svullen och öm på axeln/halsen, stel i ljumsken..
Som sagt
" DET SOM INTE DÖDAR, HÄRDAR"

För att eliminera orsakerna för fall så har jag idag kört med sladden för att trycka ihop snön..kanske kanon spår imorgon kväll eller senare i veckan.

Tänkte ha en vilodag imorgon känner mig tung i bena, åkte 9,5 km skidor och cyklade 15 km igår..trolig orsak..
Idag har jag tagit mig en promenad på 5 km med Fixa för att kolla hur hennes tass reagerar..so far so good..

Jag och Thomas har rensat garderoben..plats för shopping....när ska jag hinna det???

Energin sprudlar, kroppen känns bra vill så mycket men hinner bara lite..tur att jag är duktig på att lyfta blicken och inte se allt som kanske borde göras för att istället göra det jag vill...

Ha det bra
&
CARPE DIEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar