jag

jag

torsdag 13 januari 2011

Nått på G ????

Tänke redan igår att idag ska jag åka en liten sväng med Fixa för att kolla om hennes tass håller..

Men så tungt det gick var inte så syresätta mig ordentligt..kroppen reagerade inte som jag ville...
Har frysit ett dygn satt med yllepläden runt om mig igår kväll..tänkte att jag är bara trött..
Frös på morgonen oxå men tänkte att det vara bara 19,7 inne..undrar om det inte är något på G...
Att jag desutom sovit nästan 11 timmar gör att jag gissar att jag har något elände i min kropp...eller så hade jag inte riktigt vaknat då jag for på skidturen..

Den som lever får se..
Idag får mamma komma hem efter hennes op. i Måndags, numera är sjukhus inget vilohem..hon hörs må bra.

Igår hade vi apt på jobbet schemat stod på agendan..individuellt ska det vara..
Jag känner mig då nöjd iaf...det är dock inte klart...

Ska snart bege mig till Centralorten Arvidsjaur för lite mathandling och bilbesiktining :( ...(det värsta jag vet)


Ha det så bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar