jag

jag

måndag 3 januari 2011

Lite bilder

Nyårsaftonsens meny

Förrätten
Räkor på en bädd av ruccolasallad.
Stekt Halloumi
Creme fraiche sås som topp-


Varmrätten
Glazerad fläskfile med ugnsbakad Potatis och en grön sallad.

(orkade ingen dessert)
Min SVARTA PLAST gran..


Lisa gillar verkligen filmerna om Arn, igår gick den andra filmen hon såg massor.


Fixa tittade lite hon också men långt ifrån som Lisa.


Igår var jag väldans aktiv(på skidor)
Först gjorde jag premiär här hemma med Lisa ca 9km.
Thomas ville åka men i Tjapps så jag följde honom dit och åkte med Diva ca 8km.

Konstigt nog har jag inte träningsvärk trots att armarna kändes som spaghetti andra svängen.

Var Roligt att åka här hemma för det är mer krävande terräng backar upp och ner.
Glömde fråga hur det var med Thomas träningsvärk...

Ha det bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar