jag

jag

fredag 14 januari 2011

Min dag igår eller var det förra???

Alla fyller vi ju år i mitt fall så blev det 27 år,,tänka sig snart 30....

Fick så fina saker, Ann lyssnade på mig när vi hade middag då jag uttryckte min önskan efter likörglas..
Typ denna fast en finare kupa fick jag av dem.
Illusion Likörglas

Hittade min egen present från Thomas.
Vet inte hur många skinnjackor jag har provat detta år men alla har varit för snäva över armarna så jag hade därför inga större förhoppningar när jag skulle prova denna jacka på http://www.gabriellas.se/ men döm om min förvåning så passade den perfekt som gjort för mig..

Har nu suttit och försökt finna en bild på denna jacka på webben men fann ingen.

Hade planerat att ta en skön skidtur idag med Lisa men tyvärr så står tempen på -19,9..inne jobb..inte för att det skadar men jag hade verkligen velat ut idag.
Det är otroligt vackert ute iaf..solen skiner på trädens toppar och snön gnistrar. Kanske  jag orkar klä på mig och gå ut och filma eller ta bilder,, vi får se..

I kväll så börjar jag jobbarhelgen,,3 nätter känns inte dumt för det hörs ska bli kallt denna helg..

Ha det nu bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar