jag

jag

torsdag 6 januari 2011

Skidor..skidor..skidor...

Mycket skidåkning blir det både som tittare men även som åkare..
Hejar på de svenska åkarna.

Jag och Thomas tog flickorna en sväng här hemma..
Thomas tyckte att det gick tungt, Carola ringde och det hade gått tungt för henne...
Kanon glid hade jag...:) fast det får man igen uppför..-fäste men det tar jag för det är så kul när skidorna glider bra.

Vacker är det i spåret om jag hinner ut imorgon medans det är ljust ute så ska jag filma lite..

Igår bjöd jag vännerna Åke, Carola & deras Klas..Ann tyckte när hon fick höra talas om middag..
-Vi då..
Klart att de fick komma..

Förrätt
Pilgrimsmussor, Sniglar och Räktoast
Varmrätt
Ungsstekt lamstek & Potatissallad
Efterrätt
Fruktsallad med hackade valnötter, krossad chocklad, turkisk Yoghurt & flytande honung

Sen blev man i koma...

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar