jag

jag

onsdag 19 januari 2011

Kallt men skönt..

Termometern står på -20 idag, skidåkning tänker jag inte ens på.
Har lite träningsverk idag...blev 18 km skidåkning igår, bra fäste men halvdåligt glid.
Fick för mig att det gick sakta första turen med Lisa men det visade sig att det gick fort med tanke på att det bara tog 32 min..och då fick jag kliva upp och ner över järnvägen för de hade plogat den.

Träningsvärk är den skönaste sortens värk för då vet man varför.

Jag fick bara tvångstanke om en promenad, sagt och gjort kläderna på selen på en alert Lisa och sen bar det iväg.
Det är så otroligt vackert ute idag så det blev några bilder.


Kallt







Rävspår


Rimfrost i morrhåren på Lisa


Snöbadning


Rimfrost


Ha det så bra och ta er tid att gå ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar