jag

jag

måndag 10 september 2012

En fin dag med många tankar..

Lill gumman for med en älg in i Reservatet och det tog rätt så lång tid innan hon kom tillbaka..

Många är tankarna...en var,,fasiken vad jag vill ha min kamera...andra är mer personliga...

Några bilder tog jag iaf..

Höstens färger de vackraste är..
 En övergiven och fallfärdig,,troligen slåtterkoja...såg att Kenneth hade många inskrifter på väggarna, fasiken vad jag saknar honom..
 Filip fick grilla sig en korvsnärt i Kvarnbäcken
 Detta pass ligger mig lite varmt om hjärtat..
Första gången jag satt på ett älgpass var just på detta pass nr 2 på Långträskberget. Det speciella var att jag fick se en björnhona med unge just då.
Sen något år senare så följde svägerskan Åsa med och vi skulle fika lite kaffe och jag hade ställt ifrån mig bössan för det regnade så mycket..vad hände, jo naturligt vis så stod det plötsligt en älg framför oss och där hade jag bössan utom räckhåll..
 Imorgon så tar jag paus från jakten och ska försöka röja upp lite här hemma..
Hoppas på att få sova lite..men hur det går får jag se för Filip ville ligga hos mig..

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar