jag

jag

torsdag 27 september 2012

Gick ändå bra..

Att jobba trots att sömnen blev minimal...tur att jag var på en lugn avdelning..

Att jag inte sovit så mycket torde väl kännas ikväll...varit på Röntgen..handlat massor..mat, hundmat och så en present till mig själv..en ny platttång :)

Idag ska jag ha middagsgäster...en varm soppa kommer nog att sitta som ett smäck tror jag..

Om den blir lyckad kommer både bild och ett ungefärligt recept...

Kan dela av mig ett "smal" tips...

Ta Philadelfiaost Light
Fin hacka scharlottenlök
Fin klippt gräslök
Salt & peppar efter smak.

Riktigt gott att sätta på macka, smakar mycket mer och godare än dessa man köper färdig smaksatta... 

Just nu så funderar jag på att klä på mig och ta en skön promenad i detta ruskväder..ett utmärkt sätt att känna att man lever..


Ha det så bra..
 

2 kommentarer:

  1. Ni gör det bra som fixar nattjobb...

    SvaraRadera
  2. Det värsta var att jag hade sökt ledigt sista natten och vakade av i vanlig ordning dvs..sov till 12 och hade inte haft bråttom att somna heller...allt klart för en skön ledig kväll då min chef ringer kvart i 6 på aftonen och meddelade att hon vart tvungen att dra in min ledighet då det blivit ett sjukdomsfall och inga vikarier gick att få tag i..inte jublade jag precis när jag stegade in på jobbet...tur att jag fick en lugn natt..

    SvaraRadera