jag

jag

onsdag 19 september 2012

Rygg elände..

Ryggen är inte min bästa vän..men..men..det känns ändå bättre..

Har varit i Bergnäsudden och plockat lite bär..om bara ryggen varit bra så har jag kunnat plocka massor...

Målat lite inomhus och plockar lite hallon...varit ute i skogen..

Lite bilder..

Hundgårds mys med Rocky..
 Gissa Om Diva njuter när Filip gosar med henne..
 Fantastiskt väder..vy från stugan
Bilden togs innan jag började måla..efter bilder kommer..
 Jag var och hälsade på skogsarbetarna.Jonas och Fredrik..fann denna misshandlande björk, som växer vidare trots stora skador
 Jag å mina gamm stubbar..
 Gick ner till Storavans strand på Jonas skifte..2 bilder över Storavan, den första uppåt den andra neråt

 Idag på morgonen så har jag varit i skogen med Fixa,,inga älgar men mycket vacker natur..
Tycker att de är så vackra dessa gamla stubbar..
 Gillade brytningen i stubben...de röda bladen gjorde ett vackert inslag i det gråa
 Just innan vägen så passerade vi en naturskön bäck..Fixa var inte så villig idag på att posera.
 Nu blir det några dagar med lite göromål..sen så börjar jag om att jobba...jiippii...nja...

Ha det så bra

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Ser jättefint ut vid stugan. Krya på ryggen, det är inget kul att ha ont...

    SvaraRadera
  2. Nä det är inte skoj men man får göra det man kan..
    /Sofie

    SvaraRadera