jag

jag

måndag 24 september 2012

Ser en ljusning..

Känslan är iaf..den positivaste på mkt, mkt..länge..

Jobbat första natten..gick överförväntan...trevliga arbetskamrater gjorde kanske grejen..lite bilder..

Lilla Albin kom o hälsade på i Bergnäs..ja, han hade med sig mamma o storebror :))
 En helt underbar Lördagsmorgon hade vi..
Dagens älgjägares syssla..kolla på pejlen..vart hunden tagit vägen..
 Vi gick förbi en saltsten..inte mycket älg har vistast där..kolla..han kollar pejlen :))
 En otroligt vacker Lördagskväll hade vi..bättre bilder kommer men de är kvar i kameran :))
Ska försöka vakna upp men det går tungt..

Lite fantastiskt är det att jag sitter här och bloggar samtidigt som jag chattar med en kompis på facebook...

Tänker ibland så mycket ny teknik som har kommit in i vår vardag..skaker som man förr klarade sig utan men som idag är ett måste..

På tal om måsten...nu måste jag försöka ta tag i träningen igen..löpträning blir det ej men annat..längtar till skidorna kommer fram....kanske att jag kommer mig ut på inlines...kanske på Onsdag..

Ha det så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar