jag

jag

lördag 8 september 2012

Hä gick fort...

Att det blev slut fullväxta älgar...

Jag är förstås nöjdast över lill gummans prestationer idag..
Att få fast älgar igen efter nästan 2 km är en prestation...att sen få dem att stå kvar i nästan 1,5 timme är ännu bättre med tanke på att det var 2 tjurar dessutom...

Krister fick skjuta..jag var bara 120 meter ifrån...jag hade hunnit se båda älgarna men kunde inte skjuta..

Vädret var kanon härligt..

Lite bilder...

 Skytten Krister.
 Fixa slickar lite blod..

 Vi drog den till sjön..
 Älgen fick åka båt..

 Så har går det till..
 Johanna blev årets första skytt..
 3 skjutna älgar på morgonrycket...den sista sköts på eftermiddagen av Tomas..

Nu får man söka sig lite annan jakt...

Nu börjar det kännas att jag steg upp 04,00,,

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar