jag

jag

söndag 2 september 2012

Stockholm,,,

Att jag inte hann få till mina muskelinflammationer känns lite tråkigt,,,,när jag hade sprungit 400 meter kände jag knivarna komma tillbaka i musklerna,,,att då tanken kom,,,,bara 9km o 600 meter kvar,,,är ingen rolig tanke,,,jag gick o sprang hela vägen men tankar som,,,jag bryter snart kom hela tiden upp,,,,en annan tanke,,,Jonas hade rätt, för han sa ska du verkligen springa,,,,min tjurskalle lyssnar ju inte alltid,,,men ett beslut tog jag iaf,,,att nästa gång ska jag gå tjejmilen,,,,,kommer att löpträna men inte lika långa sträckor,,
igår så var vi och åt på en italiensk restaurang,,,,,en god skaldjurs risotto slank med lätthet ner,,,
shoppa har vi gjort och mer kommer det att bli,,,

Hörde att det hade varit vackert väder hemma,,,Ann kommer med stugan,,,Jonas rustar för älgjakt,,,känns lite avigt att vara här,,

För här har det regnat massor igår så vi hoppas på bättre väder medans vi är kvar,,,

Ha det så bra,,

2 kommentarer:

  1. Tjurskallen kan ta en långt, så det är en bra egenskap. Jag vet ju inte vad det är för "knivar" du bär på, men jag hoppas verkligen du blir fri från dem för gott. Och sen kan springa så långt du själv vill utan att behöva oroas över dem... Hoppas din tjurskalle tar dig dit, eller så långt du själv vill :)

    SvaraRadera
  2. jag tror att jag kommer att springa max 5 km i framtiden,,,tror att allt kommer från mina knän som inte pallar löpning,,,nästa gång så går jag,,

    SvaraRadera