jag

jag

lördag 15 september 2012

vilken dag..

Regnet skvalade i hängrännorna när jag steg upp kl 5 i morse, att det skulle bli en sån kanon dag trodde jag inte då..

For ut i skogen med Fixa..att få se solen komma och lysa upp skogen var helt underbart..

 Jag beundrar allt det vackra som finns i vår natur, Harrejaur naturreservat.
 Fixa gumman kommer tillbaka efter en sökrunda, några minuter senare höll jag på att bli översprungen av 2 kor,,Fixa försökte verkligen få fast den en av dem igen men det var alldeles för svårt med tanke på hur stötta de hade blivit av mig..spännande vart det iaf..
 När jag kom hem så ville Filip följa med mig och plocka hallon..han busar till det lite:)
 Nu är jag nyduschad och ska rigga upp mig för vi ska på älgfest ikväll..
I Tjapps har vi älgfest varje år, det är ett gäng från älgjaktlaget som står för matlagningen, vi turas om...sen bjuder vi in byfolket eller vem som helst..
Priset är humant mer en rolig grej..

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar