jag

jag

fredag 28 september 2012

Vilken härlig dag..

Fick tidigt besök av Filip som ville att vi skulle gå ut och göra något...

Lite små fix sen for vi på en prommis efter kyrkstigen..

 Fint väder hade vi..
Ann och Filip
Stupbackstjärn..som en spegel låg den där
Framme vid Hardys, Albin hade somnat..
Sån fin gamm tall vid Åbyälven
Här enligt mig början på Åbyälven, Auktsjaursjön är den stora sjön..
Rinner ner i kvarnlobblet..
Filip spexar lite..gillade att vara på skoterbron..
Uddetjärn..
Söt ungen Albin
Syskonkärlek

















Älsklingen drog till Bergnäs för jakt..gav honom en go middag innan han for, rostade potatisar i ugn, älg skav och en svampsås..vilken tur att jag hade en flaska av Morbergsröda...och inte skulle köra :)

Ha en riktigt bra helg

4 kommentarer:

  1. Åh så fina bilder! Jag längtar "hem" nu... Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Snön den tinar och tur är väl det...ha en trevlig helg du oxå..

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder och jättemysig promenad!

    Kram //Ann

    SvaraRadera
  4. Alltid mysigt att gå kyrkstigen, men jag gillar att gå andra hållet när det är vinter...

    SvaraRadera