jag

jag

tisdag 4 september 2012

Har inte haft tid..



Tid eller tid..är inte så lätt med bara mobilen...kom hem igår kväll efter några hektiska dygn i huvudstaden..ett dygnsurt Stockhol på Lördagen under tjejmilen...ni som har varit i en rengärda förstår hur lerigt och upptrampat det var...

Deppad över att inte kroppen riktigt vill det jag vill..tankarna var många under milen...den enda riktigt kloka tanken var nog att jag skulle nog ha nöjt mig med att heja på tjejerna...men tjurskallig som jag ibland är ville ändå pröva..redan efter en lite bit kände jag att det inte skulle gå....

Tankarna rörde sig mycket..mest om smärtan i vaderna eller mest den högra...men ett beslut tog jag..nästa gång ska jag GÅ...jag kommer nog att fortsätta löpträna men inte så långt...5-6 km...tycker jag låter lagomt..

Shoppingen fungerade iaf..kanon.. :))..mycket nytt och fint fick jag till...mest nöjd är jag över skorna och tröjorna....

Ann och hennes familj kom förbi och åt middag hos oss...Filip längtade att få sina presenter...han blev nöjd över tröjan och skjortan jag köpte till honom..

Albin..vilken go kille...så snäll och förnöjdsam...

Bilderna kommer inte dit jag vill :))

Jag och Jonas har dock börjat skruva ihop ramen till poolen...nästa gång vi ska bygga ihop en pool så vet vi exakt hur man ska göra :))

Något jag också tänkt på så är det att jag måste göra vissa förändringar i livet...

En sista bildförsök :))



2 kommentarer:

  1. Verkligen surt när man blir skadad eller överansträngd i kroppen. Hoppas det går över snabbt!

    SvaraRadera
  2. Jag tror dock inte att det går över så fort :((
    Var sak har sin tid men visst..det suger,,
    /Sofie

    SvaraRadera