jag

jag

onsdag 26 september 2012

Undra sa flundra...

Om jag alls ska idas göra något idag...känner mig lite anti och taggarna ut..

Troligen för att jag inte riktigt har kommit igång.. 3 nätters jobb sätter sina spår..

Men jag har ju en ny mat ide´som jag vill prova :)) bara den tanken livar upp mig..

Tänker kanske börja delge er lite smått o gott som jag lagar..ingen matblogg av den bemärkelsen men eftersom matlagning är ett stort intresse för mig och att jag älskar god mat gör att det har stor plats i mitt liv...

En del tycker väl att jag gör det lite för lyxigt även till vardags..då får de tycka det men jag tror på att äta god näringsrik mat med fina råvaror varje dag..nog äter jag någon gång på grillen...det är det vardagliga som man ska tänka på..

Idag blir det Bergnäsörings biffar med kokt färkpotatis, broccoli och en yoghurt sås...

Känns faktiskt helt ok :)) Älskar fisk...

Jag ska försöka lägga upp en bild..

Ha det så bra..

2 kommentarer:

  1. Ja du de är nog många som av undas din talang ,för din goda mat. Kul om du delar me dig, till oss andra.

    SvaraRadera