jag

jag

tisdag 11 september 2012

Grå gråare gråast...

Är det ute...kanske det färgar av mig för jag känner mig grå, gammal, fet, egentligen allt utom fräsch frisk och alert...

Men vissa dagar är så här...tror att alla har sådana dagar...

Hjärnspökena traskar runt i mina tankar och ställer till oreda...inget jag vill men ibland så händer det en situation,,någon fäller några ord..behövs ibland inte så mycket för att spökena ska komma fram...

Idag så har jag varit lite aktiv iallafall,, Filip sov över hos mig, tänkte ta en lång sovmorgon men vad händer..jo jag vaknar typ kvart i 5...

Filip han sov till 7 :))

Jag har kokat hundmat idag..något som brukar uppskattas, sen så har jag bakat i bagarstugan både mjukkakor och pizza...städat upp lite och tvättat..

Försöker få bort lite göromål innan jag far ut i skogen igen...

Ikväll är jag och Maria bjudna på middag hos Monika,,spännande med lite svampmat..

Ha det så bra..

2 kommentarer:

  1. Ja, idag har det varit grått ute. Och visst är det lätt att färgas av. Såsom när solen skiner är det lättare att färgas gul och glad av den :) Är det det som kallas "ett med naturen"? Eller inte... Hoppas du lyckas driva ut spökena...

    SvaraRadera
  2. De kommer och far...försöker att lära mig leva med dem..

    SvaraRadera