jag

jag

torsdag 6 september 2012

Lite tungt...

Är det att vara människa ibland..vissa dar mer än andra idag är en sån dag..

Ska på utb. imorgon så jag behövde inte jobba denna sista natt..så istället för att sova så drog vi mot kusten för lite altanbyggnadsshopping....

Storsläpet var fyllt ändå upp i kåpan....bilen var full....

Men just nu så är jag väldigt trött...john Blund har varit förbi och strött sin sand i mina ögon...




 
 Jag hoppas att jag ska orka någon dag att fixa till när man lägger in bilder..

Har en hel del att ordna med imorgon...börjar ju jaga på Lördag...
Jag önskar bara att man hade samma entusiasm nu som jag hade när jag var yngre..

Men när man väl börja ordna och allt så blir det nog bra och detta år hade jag tänkt försöka ha med mig matsäck :))

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar