jag

jag

söndag 9 september 2012

Vackra natur..

Kameran är ju återfunnen men inte här så jag försöker fota med min mobil...det går men färgerna blir inte riktigt som jag tänkt...

Det var en riktigt vacker morgon i skogen...lite småkyligt, fina vindar det enda som saknades var Fixa skällande..
 Jag fann denna lilla myr högt upp på ett berg..så fint det var...
 Vi har oftast ett uppehåll mellan "sjachen"...att få lägga sig och vila är en lisa för själen..
 Den stod så fint i solen den lilla själv sådda plantan som slagit rot på en gammal stubbe..
 Vad det gäller vilt så har jag sett en del,,,först en räv, en tjäderhöna,,3 feta sarvasar..och till sist en tjäderhöna till..

Men det tar på att stiga upp tidigt och sen gå med hunden..blir att lägga sig tidigt..

Ganska skönt att lägga sig tidigt...varför ska jag vara uppe...har ingen annan att prata med än hundarna så då är sängen lockande..

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar