jag

jag

måndag 20 december 2010

-20

Lite för kallt för min smak..-10 mer lagom..för då kan man vara ute och göra massa saker utan att riskera att bli förfryst..
På tala om det så har jag förfrysit mig en gång på en tå och det var inte skoj vill jag lova.
Tog något år innan jag var helt återställd från det.

Jag har alltid de som vill vara med när jag håller på i köket..
en smula kanske?

Förkylningen har lämnat mig bara lite hosta kvar..skööönt.
Kände mig så frisk igår att jag satte mig på motionscykeln igår under skidstaffetten och cyklade..
Tog inte så tungt men cyklade 20 km..otroligt att jag kan sitta idag :)


Foto: Roland Persson/TV4
I kväll är det min och mångas favorit Ernst....Jul med Ernst..KL 20,00

Idag står det på min agenda följande...

*Knäckkok
*Cheescake bak
*Saffransbröd eller biskvier (har inte bestämt mig).
Hoppas att det går att genom föra..

Ha det så bra....

3 kommentarer:

  1. Klart att det går bra för dig att baka, det är inte så ofta du gör det men du är väldigt duktig!:)

    SvaraRadera
  2. Tack för det...har ju faktiskt gått skola..Storhushåll där jag fick grunderna i matlagning och bakning...
    Varför jag inte bakar??
    Äter då själv upp så mycket :)

    SvaraRadera
  3. Då kanske det är därför jag bakar så mycket.. jag gillar ju inte fika;)

    SvaraRadera