jag

jag

torsdag 16 december 2010

Just idag är jag stark



Lyssna på texten...vilken härlig låt..
Kanske man borde lyssna till denna lite då och då..

Faktiskt så har jag en sån känsla just idag trots att jag är så förkyld..
Istället för måsar tänker jag snöflingorna som yr..ni som läst min blogg vet att jag GILLAR när det är lite hårt väder och snön liksom piskar i ansiktet..känns att man lever..

Igår var följdes jag och Thomas och åkte skidor med "tjejerna"..så härligt och fort gick det, kan bero på att vi åkte i pannlampans sken..

Kanske är det den känslan som genom syrar mig eller så är det allt skrattande vi hade på jobbet :)

Hur som helst så känns denna låt så rätt idag..

CARPE DIEM

2 kommentarer:

  1. Härligt..länge sen man hörde den.
    Hm..varje dag är en ny låt känns det som.
    Undrar vilken nästa låt eller dag ska vara.
    Ska bli kul i alla fall att träffa på den icke i förväg identifierade nya dagen och låten.
    -Anders

    SvaraRadera
  2. Ibland är det skönt att inte veta.
    /Sofie

    SvaraRadera