jag

jag

onsdag 29 december 2010

Kallare...

-32,6...
Inte så mycket annat att säga än..brrrrr


Fast just nu är det "bara" -22, går åt rätt håll.

Nya bilder lyser med sin frånvaro för jag hinner inte ut innan det mörknar.

Igår blev jag på samhället hela dagen..först med Fixa till veterinären.
Har inte träffat den kvinnliga veterinären tidigare och mitt intryck var positivt.
Att hon sen tyckte att jag hade en väldigt fin hund gör ju inte saken sämre.
Hon undersökte hennes tass och skrev sen ut smärtstillande och antiinflammatoriskt, Rimadyl.
Detta läkemedel kan jämnställas med Ipren och den sortens läkemedel.
7 dagar ska hon äta dem,,haltar mindre redan.

Sedan for jag på Intersport för att kolla om det fanns något jag kunde köpa för presentkortet som vi fick av arbetsgivaren.
Hur svårt är det för mig att hitta något på Intersport på en skala???
Inte särskilt svårt.

Det blev en Craft lager 1 Zero

Brukar inte köpa så dyra saker men när jag fick ett presentkortet så tänkte jag..
-Jag ska köpa något jag har kvar, inte valla eller något sånt.

Sen så for jag till Eva och fick en ansiktsbehandling..vilken lyx och oj så skönt.
Kommer nog att unna mig det någon gång då och då..
Jag fick ögonbryna plockade också vilket var bra för jag har börjat få svårt att se..:( Jädrans ålders förändringar..
På tal om det så såg vi på förkväll igår där de intervjuade en författare som berättade att en väninna till henne kände sig gammal..sexlivet var det lite om och allt var "över" , då sade en annan väninna ungefär så här.
-Nu får du skärpa dig du är ju i samma ålder som Madonna...

Tänkvärt..

Jag hade ju ett program som jag ville se igår OS krönikan, vad händer?
Jo strömmen for och var borta i ca 45 minuter..missade halva programmet..
Under tiden så satt jag på min cykel och cyklade tänkte cykla tills strömmen kom tillbaka men jag slutade vid 15 km.

Tankarna började snurra
-Tänk om det blir länge för det var -32 ute..

Nu ska jag snart börja med middagen som blir köttfärsbiffar med lök, torkade tomater & fetaost till det kokt potatis och sallad.

Sen är det jobbet som väntar..

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar