jag

jag

lördag 11 december 2010

IKEA

Torsdag var dagen då jag skulle fara på min bussresa till Haparanda..
Ställde väckaren på 04,30 men vaknade 03,45 och kunde inte somna om..

Carola kom och hämtade mig, for och tog upp hennes mamma som är den som ordnat denna resa..
3 timmar i buss tog det..gick bra men nog var det skönt att få sträcka ut bena..

Ibland så blir man förvånad över hur folk tänker och agerar..
Kl 14,00 så var busschauffören och öppnade så vi kunde lasta in saker..man hade ju då tagit det största sakerna..
15,45 skulle alla vara i bussen och den skulle avgå 16,00...16,35 kom sista shopparna till bussen och de hade stora garderober odyl...
Hur lätt tror ni att det vara att lasta???

Jag kan förstå om det var ungdomar men inte fullväxta som såg till att en hel buss fick sitta och vänta på att få fara hem..

Shoppade lite smått och gott..bilder kommer sen..

Skor till Filip så tuffa..



Dessa i blått


Det blev en tidig julklapp till Filip och han gillade skorna..

Fredagen bestod av städning...Tomtarna kom fram ur kartongen, har inte många kanske 12 i hela huset..

Jobbar i helgen känns inte dumt för det är ändå så kallt att man kan inget göra ute iaf..

Ha det så bra och sköt om er.

1 kommentar: