jag

jag

måndag 6 december 2010

2a advent..

Tillbringade jag i skidspåret, julmarknad i Moskosel och på inredningsparty hos Ann.

Det var lite kallt i skidspåret men otroligt skönt ändå.
Tog med mobilen några bilder..jag tycker att det syns att det är kallt.

Diva med Harrejaurliden framför sig
Storliden i Reivoreservatet
&
Båthuset vid Brajsjöns östra sida


På julmarknaden var Annika från Rönnberg och sålde sina alster, så fina smycken.
Här under finner ni hennes hemsida.
www.smycklig.se

Annars så är det stiljte just nu, skidåkning, jobb, arbetsplatsträff, Ikea i Haparanda får ett besök,i denna vecka hinner nog inte trycka in något mer.

Nu ska jag valla på mina skidor och ta en tur med skidorna för det är varmare än -10.

Ha det så bra och sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar