jag

jag

onsdag 15 december 2010

Jag har det så mycket just nu..

När jobbar helgen var över så tog annat vid..
Känns som att jag bara flyter med just nu..ibland så gör man fel och då måste man stå för det, så är det..

Längtar till varmare ställe, fast idag är det ju "blidväder" bara -7,1..en väldans skillnad mot det vi tidigare haft..
Dåligt med nya bilder är det oxå för jag glömmer kameran hela tiden...

Igår var vi på Lucia på Filips dagis, vad gjorde jag...glömde kameran så klart!!!!

Det tråkiga är att jag har ont i halsen just idag när det är varmare..längtar att åka skidor kan ni tro.

Sjukgymnasten har jag idag och det känns bra..

Som ni ser så händer inte mycket just nu..i allafall något jag vill skriva om..

Ha det så bra och sköt om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar