jag

jag

fredag 17 december 2010

Äntligen ledigvecka..

Ibland känns det som lyx att ha "ledigvecka" men man behöver ju det för att komma till sans med kropp och själ.

Hade en intro med mig i natt..var med viss skepsis som jag tog mig an uppgiften..blev lite bränd i sommar av intron som var mer en belastning än hjälp..

Men denna intro var riktigt duktig på alla plan..har jobbat och är utbildad USK.
Det var några år sedan men han hade det sociala helt rätt..tog damerna med glans..

Fast en kvinna tyckte synd om honom, för att citera henne
-Du har det inte lätt att vara med dessa kärringarna..:)

När jag vaknade idag så tog jag skotern och trampade lite spår, längtar så mycket att få åka här hemma..skönt att få komma ut lite.

Jag hoppas att väderkanalerna har fel när de säger att det kan bli mot
 -35,,buuurrrr

Ha en trevlig helg..

2 kommentarer:

  1. Borde kanske ha fått den där utbildningen själv.
    Hm...Min skoter var svårstartad i dag men efter ett tag så...
    Snö eller kallt...jag väljer kyla.
    -Anders

    SvaraRadera
  2. Ja tycker att -10 är perfekt..

    SvaraRadera