jag

jag

måndag 27 december 2010

Äntligen ledig..

Firade det med en skidtur...vad jag längtat för antingen har det varit för kallt eller så har jag varit förkyld eller så har jag jobbat..Lite kallt var det dock men oj så skönt..lite konstigt tycker jag att det är att så mycket älg har rört sig dessa dagar. Har åkt denna väg sedan i Oktober och bara sett ett älgspår och nu helt plötsligt flera stycken..skulle verkligen vilja se en när man åker på skidor, tänk så vacker mot den vita snön.

En bra jobbar helg har det varit..med många larm så jag har inte haft några problem med att hålla mig vaken.

Fick en fin skidjacka av Thomas i julklapp, har testat den idag säger bara..
-Skön, följsam, vindtät,varm mer behöver jag inte säga


Imorgon ska jag på Eva salongen för en ansiktsbehandling som jag fick i julklapp av Ann..spännande.

Snart har vi ett nytt år, ett spännande nytt år som Anders skrivit i en kommentar..spännande är det när man inte vet vad som kommer..

Tänkte att även i år ska vi skriva ner 10 bra saker som hänt detta år.
Men även en lista över vad vi vill göra 2011 sen så jämför vi och ser om något är lika...

Jag hoppas att ni har det bra och sköter om er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar