jag

jag

onsdag 1 december 2010

Så skönt..

Att gå och det inte gör ont i höften..har varit hos sjukgymnasten :) , världens bästa tycker jag..

Känner mig så pigg kroppen svarar på vad jag begär av den..sover bra och det är väl det som gör det..

Har ju sökt på dagen men har mycket hjärnspöken just nu, frågorna finns i mitt huvud..
Hur fan ska jag få ihop allt om jag ska börja jobba heltid...
Har lätt ångest, för jag vet ju vad jag har och hur jag får ihop vardagen..

Att jag har svårt att sova kan ju bero på en mängd saker..ja detta är ju några tankar..

Både igår och idag har jag varit ut på skidor, igår skulle jag filma men batteriet tog slut bara efter några sekunder så det blev intet av det.

Idag for jag med Lisa, vilket energiknippe..glädje.

I morgon Luleå för att sätta dit kula och lite annat, tid för shopping.

Ha det så bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar