jag

jag

torsdag 14 oktober 2010

1a snön..

Vaknade vid 06,15 tiden av att jag frös, steg upp för att stänga fönstret som vi brukar ha lite på glänt om nätterna. Vad skådar då mitt öga snö...massor..

Vi kan knappt se ut genom fönstren för det driver så mycket snö.
Ännu värre i "lillrummet"

Hundarna gillar det..borrar ner huvudet i snön,,verkar njuta.
Atos

Om det inte varit för jag har så mycket ooogjort så älskar jag ju sånt här "oväder".

Idag så blir det möte i Arvidsjaur kl 10,00 sen hem för att baka..mmmm
http://www.recept.nu/1.15858/leila_lindholm/efterratter_godis/agg_mejeri/new_york_cheesecake_med_blabar

CARPE DIEM

1 kommentar:

  1. Hej

    Det är faktiskt lite roligt att kunna gå in och kolla vad som händer med väder och annat.

    Hälsa Thomas och ha en fin dag

    Lennart

    SvaraRadera